6 ay 2 günlük kızım hep ağlayan bı bebekti ama son iki haftadır sürekli ağlıyor hiç bı şekilde oyalanmiyor ne oyuncakla ne aktivete ile ne şarkı ne yürüteç hiç bişey ile mama yerken çorbasını içerken bile ağlıyor kucakta ağlıyor dışarı çıkınca ağlıyor en son bende ağlıyorum kendine vurma huyu başladı sürekli yüzüne gögusune vuruyor bı ayısı var veriyorum ciddi anlamda dövüyor sanki bide burnundan sinir sınırlı nefes alıp veriyor döverek ciddi anlamda cikmazdayim nasıl baş edebilirim hiç bilmiyorum şiddet te meyilli ki eşimle yüksek sesle bile konuşmuyoruz etkilenmesin diye doktordan haber bekliyorum gelin derse gidip sorucam muayne ettiricem kovidden yattı hastanede zaten ne zaman çıktık hastaneden o zaman yaşamaya başladık bu sorunları fikir verin lütfen ilk bebeğim ve akıl alabileceğim yanımda olan biri yok