Sedaekrem Kızlar bebekler uykusu gelınce mamayı kasıkla tuketmıyor bılıyorsunuz kı tıktokta fılan gece maması yapan anneler goruyorum ama uyukudan once de verınce yatarken bır daha ıstıyecek acıkmamıs olsa mamayı neden ıstesın nasıl yapıyorsunuz sız bu konuyu
Dilaraata Sedaekrem her aksam uyku saatinden yarım saat önce kaşık maması yapıyorum ben.. uyku saatlerimiz düzenli olduğu için yedikten sonrada uyuyor
Lulemom Sedaekrem bunu bende merak ediyorum. 8 gibi uyuyor. 6 gibi yemek yiyor. Uyumadan önce acıkmış olmuyor ki mama yesin. Nasıl yapıyolar bilmiyorum 😄
Pembebeyzmavi Sedaekrem kaç aylık bebeğiniz? Akşam yemeği yeterli. Ben memeden kestikten sonra sadece yatmadan önce biberonla bir kere az bişey mama veriyorum
Dilaraata Sedaekrem istiyor canım uyurken emziriyorum doydugunda bırakıyor zaten eğer emerken uyuyakalmazsa uyku moduna girmiş oluyor pispisliyorum hemen uyuyor 15 aylık bebegim.. Aptamil sütlü pirinçli kullanıyoruz bu arada sadece gece veriyorum mamayı
Sedaekrem Pembebeyzmavi 7 aylık canm oglen corbasını aksam 5 gıbı yogurdynu verıyorum ama ıkı gubdur yogurt ustemıyor cok yemıyor bu saatlerdede aksam ıste kasıkla tuletmıyor bıberon ustıyor