Merhaba anneler bayramda eşimin memleketi Rize'ye gideceğiz kısmetse kırkı yeni çıkmış olacak yenidoğan aparatli kanguru almıştım onunla gezmeyi düşünüyorum alıp memnun kalan varmı yada zararı gören bugün 23gunluk sağlık ocağına gittim o şekilde normalde sıkılmaya üzerinin ortulmesini kundak yapılmasını sevmeyen çocuk kanguruda uyudu çok güzel alttan destek vererek taşıdım her ihtimale karşı fakat hemşiremiz 6.ayina kadar pek önermiyirum dedi ne yapsam bilemedim. Sling denedim begenemedim, daha bebek arabası da almadık zaten yaylalarda o arabayla imkansız.