secoz Kızlar sizde de oluyor mu bazen kapak kendi kendine atıyor pıt diye mama yerken bi anda akıyor içinden mama, kaç kere gece uykusunda üstü başı şırıl sıklam oldu, çalkalArken mama fışkırıyor bazen de kapak atıp
secoz Zlm _BirKalpteikiPrens_ müşteri hizmetlerini aradım fiş yada faturası varsa 6ay garantili dediler ama. Hiç biri yok kaynar suda çok tutmayın, kaynayan suda hiç tutmayın kaynamış suda 5dk yeterli dediler bakalım bide öyle deniycem
secoz Fatmahmt63 ediyorum ama kıZım mama yerden attı bi kaç kez o yüzden rahatsız oldum işte bakalım kaynar suda fazla bekletmeyin dedi müşteri hizmetleri 5dk yeterli dedi
bebegimveben2901 Benim kizim da da oldu düzgün bi skeilde kapatmayınca oluyor ben kapattım sanıyodum tam yerine oturmayınca bende bi kaç sefer kaynattım belki onunda etkisi olmuş olabilir ama cam da oldu natural aldığımdan beri olmadi