TOSPAMMM17 aynı durumdayım 1 haftadır ☹️ kolik bitti diye seviniyordum hem diş hem atak başladı. Memeyi emmek istiyor, emmeye başlayınca itmeler debelenmeler, bütün gün sürekli kucakta gezmek istiyor. Kucakta gezerken bile bağırıyor. Gündüz uyku zaten yok, gece de sürekli bağırarak kalkıyor. 2 seferdir dışarıda etini koparıyorlar gibi bağırmaya başlıyor, herkes bize bakıyor koşarak eve dönüyoruz. Yorgunluk ve uykusuzluktan tansiyon düşmesi baş ağrısı var sürekli bende de, ilaçlarla ayakta duruyorum. Daha 20 gün varmış bitmesine 🤦🏻♀️