Merhabaa :). Bizde 4. Ay atak haftasındayiz , uyku gerilemesi ,meme reddi , gündüzleri sürekli kucağımda durmak istemesi, huysuzluğu, geceleri saat başı uyanması, daha saymayim isterseniz 🙈 Allah hepimize sabırlar versin bu günler gecicek inşallah cidden bu 4. Ay atağı çok zorladı beni çok zormuş ama sabır diliyorum hepimize ❤️