RuyasMom Dün 1 yaş aşısı oldu kızım hemen ardından burnu ve genzi akmaya başladı gece hiç uyumadı şimdi de ateşi 37.7 . Birkaç saat sonra doktora götüreceğiz ama sormak istiyorum bu durumu yaşayan anneler var mı?