Melek1411 Cedriccc benim de 2 aylıkken olmuştu öncelikle burnunu temizlenmesi gerek o balgam yapar kustuğunun içindeki de balgamdır büyük ihtimalle. Serum fizyolojik sıkıp otribebe ile çekin gün içinde ne kadar yaparsanız yapın. Doktorumuz böyle dedi bize.