Bebeğim hasta 1 haftadır ek gıda namına hiç birşey yemiyor agzını sımsıkı kapatıyor mamasını içiyor ama ben ek gıda yedirmiyorum 1 kere bile yemedi acaba öksürükten bogazı acıdıgı için olabilir mi ve 1 hafta yemesmesinde herhangi bir sıkıntı Yaşar mı