Kızlar aranızda anksiyete bozukluğu olan var mı
belirtileriniz nedir
bende sürekli olumsuz kötü şeyler düşünme ölüm korkusu var bebeğime birşey olursa yada bana birşey olursa bebeğime kim bakar gibi gibi tuhaf şeyler düşünüyorum hamilelikten önce lustral kullanıyordum
yyaklasık 2 yıldır kullanmıyorum ama belirtiler başladı tekrardan psikiyatriye gideceğim kendi kendime yenemiyorum