Herkesin tansiyonu farklıdır kendinizi iyi hissettiğiniz zamanlarda bi kaç defa ölçüp normalinizi bulabilirsiniz sonrasında kötü hissettiğinizde bakıp düşmüş mü diye kontrol edebilirsiniz. Benim sabit tansiyonum 90/60dır herkesin 120/80 olucak diye bi kaide yoktur tabi yinede kendinizi kötü hissediyorsanız bol tuzlu ayran içip ayaklarınızı havaya dikip uzanabilirsiniz iyi gelecektir