kuzey-21 Bugün zam mı gelmiş a dostlar 😂 ona göre gideyim alayım biraz eşim zam gelmiş git al dedi zam gelmediyse boştan yere gitmeyim bileniniz var mı 😄
kuzey-21 Balkupum2505 evet en düşük sigara 40 TL olacakmış onu duydum da. Bakkal eşime 6 TL zam gelecek yine demişte eşimde bugün zam geldi diye görmüş
kuzey-21 Artizneararlabazarda ben zaten çok çok az içiyorum aklıma pek gelmiyor bıraktım gibi birşey. Eşim sabah yazmış sigaraya zam gelmiş git al diye de çocukla boşuna çıkmayım dedim 😂
Balkupum2505 kuzey-21 bazi market ve bakkallarda degisiyo ya bazisi zami duyar duymaz uyguluyo bazisi netlesince yapiyo