Kızlar arkadaşımın düğünü vardı Allah biliyor ya gitmeyi hiç istemedim ama biliyorum çok kızacak biri, bir yıldır düğünüme geleceksiniz deyip duruyor. Düğün kapalı salondaydi. Ertesi gün bebeğimin sesi kısıldı cok terlemisti ona bağladım ama bebeklerde omicron ses kısıklığı yapıyormus. Dedim kuluçka süresi vardır bu kadar kolay etki etmez. İki gün sonra da bende boğaz kuruluğu ve yorgunluk başladı şu an resmen hastayım. Sorum şu, bebeğiniz kalabalık ortama girdikten kaç gün sonra belirti verdi? Korkum, çocuğu hem terlemekten hasta edip hem de benden covid bulaşmış olma ihtimali ☹️☹️☹️