Merhabalar bebegim 4ay6gunlk ve sadece anne sütüyle besleniyor. Kullandığımız demir damlası kabız yaptı en son 9 günün sonunda kakasini yapti ama yine akışkandı. Semsert bi dışkı yoktu. Doktor osmalak verdi. Ve demir ilaci olarakta ferrum verdi. Ama ferrumun içeriğini bilmediğim için fermix+2 kullanıyorum. Kabızlk icin surup var mi bildiğiniz. Osmalak yetiskinler icinmis sanırım. Bebek icin ne kullanabilirim