zynp_ensr 2 aylık 3 lü aşıdan sonra oğlum grip oldu çok kötü hissediyorum kendımı basına gelen warmı😭
Mehake zynp_ensr geçmiş olsun korkmayın doktora gitmwdiyseniz gidin çünkü çabuk ilerliyo kucuk cocuklarda
Berna0612 zynp_ensr çok çok geçmiş olsun rabbim şifa versin benim kızımda 2 ayllıken grip oldu hastaneye götürdüm iğne yaptılar bide buhar verdiler öyle toparladı bence beklemeyin olmazsa acile gidin durumunuz var ise özele