pitircikk Arkadaşlar oğlum 2 yaşında, birkaç gündür burun akıntısı vardı 2 gündür öksürük ve ateşe döndü. Balgam var ama atamıyor. İburamin zero kullanıyoruz ama önerebileceğiniz doğal yöntemler var mıdır ?
TosbikAnnesiiiii pitircikk instagramda da burda bir arkadaş önermişti bana da çokda memnunum canım sende bak istersen hastalanmayan çocuk diye bir site .. birde alerjisi yoksa 1-2 diş sarmısağı ez 2 çay kaşığı balla karıştır yedir çok iyi geliyo
pitircikk TosbikAnnesiiiii alerjisi yok da sarımsak karnını ağrıtıyor mantıda falan bile yese 🤦🏻♀️ Teşekkür ederim hemen bakıcam sayfaya
TosbikAnnesiiiii pitircikk rica ederim hmm ozamn tereyağ pekmezde olur keçi boynuzu özü var oda iyi geliyo
pitircikk Xece sabah pekmez verdim ama tek verdiğim için mi etki etmedi acaba. Şimdi uyuyor uyanınca tereyağ ile birlikte vereyim