Kızlar selam.
Bebeğim 4 ay 18 günlük evden çıkınca özellikle başka eve gidince insanların suratına bakınca ağlama krizine giriyor ama iç çekerek ve çok fazla ağlıyor asla susmuyor apar topar eve dönüyorum evde de bir süre devam ediyor sonra sakinleşiyor.
Bu durum beni çok zorluyor evden çıkamıyorum kimse ile görüşemiyorum ne yapacağımı bilmiyorum böyle bir durum yaşayan var mi?