Vallahi sırt ağrısından geberiyorum şu an. Asla kucaktan inmiyor. Saatlerce şarkı söylüyorum zıplatıyorum sırf az mutlu olsun ağlamasın diye. Gece yine nöbetteydim. Yatmadan önce duş aldırdım ateşi var çünkü sürekli. Şükür rahat uyudu derken gece 3 de ağlayarak ayağa dikildi. Geldik salona oyun oynamaya. Ama öyle güze bi tablo gelmesin gözünüzün önüne. Ağlayarak, mızıldanarak. 4,5 da geri yatağa gittik ağlayarak uyudu. 6:15 de geri uyandı. Yemeğede küstü. Asla yemiyor. Şükür aralarda mama içiyor. Mama olmasa tam yanmışız. Doktordan randevu aldım saat 14:00′e. 1 yaş atağımı, dişmi, başka bişeymi bi baksın diye. Hem uykusuzluk, hem yorgunluk. Allah hepinize yardımcı olsun kızlar. İnşallah siz yaşamazsınız bu şekilde. Benim kadar sabırlı insan bile buraya bunları yazabiliyorsa siz düşünün artık.