Aycicegim biz daha yeni aldık anneler gününde. İnanılmaz memnunun 😍 fiyatı biraz pahalı ama değdi gerçekten. Çok araştırdık ve tefal s75 aldık. Servis ağı için çok iyi xiaoimi ye göre. Evde sultan papağanımız var. koca süpürgeyi açmak yerine haritadan o odayı ya da sadece kuşun etrafını seçiyorum ve gidiyor tertemiz yapıp geliyor. Daha dün temizledim evi oturdum salonda bebeğimle oynarken o bir saatte tüm evi bitirdi geldi 😍 canım katyam çok mutluyum bebeğim 7 aylık oldu artık ben de süpürme işlemini zor yapıyprdum sesten dolayı. Moğ özelliği de çok iyi ama onu kullanmaya üşeniyorum kendim siliyorum viledayla hemen.