Symnur333 ne yazık ki öyle ama yapacak bir şey yok napalım. Bu şekilde düşünüp kendinizi üzmeyin bence bunun size ne faydası var? Siz herşeye rağmen ilk önce kendinize güvenin, kendinizi her halinizle sevin barışık olun ki süreciniz daha sağlıklı ilerlesin. Her şey gönlünüzce olsun.