Ben pipetli sulukla alıştırdım . Şimdi 2 yaşında daha yeni içiyor nuk un alıştırma bardağını aldım dökülme yapmıyor . Ama 13 aylıkken tutup kaldırmayı bir Türlü anlamadı bana getiriyordu kaldır diye . Pipetli aldım rahat ettim dolduruyordum iki tane pipetli suluğu görebileceği alabileceği yerlere bırakıyordum gelip gidip içiyordu