Merhaba, emzirirken yatmadan emzir yani koltuğuna köşene geç emzir zaten 20 dakika emmesi yeterli emme işi bitince çıkar memeni ağlar uymaz ama ağlasin. Çünkü ertesi gün ağlamayacak, en olmadi 12 ayından sonra memeden ayirirsin. Artık ek gıdalarla doymasi gerekiyor anne sutu ara öğün kıvamında olmalı. O seni anlar onunla konuş bol bol tekrar et azaltmaya başladığınızı soyle. Onu sevdiğini soyle yanında olduğunu söyle, zaten onu nasıl ikna edeceğini en iyi sen hissedersin. Yaz geldi artık bol bol dışarı çıkart dışarıda yedir eve gelince uyut. Gece uykusuna yatmadan önce mutlaka çorba vs yedir. Birde suya çok önem.ver suyu bol ıcir yeterli şu alamadığından böyle bir alışkanlık edinmiş olabilir. Umarım hasarsız atlatırsın bu süreci.