Damlasu23 benim bebeğim de 4 ay 8 günlük, tükendim gazdan. Geceleri yarım saatte bir uyanır, emmeden uyumaz, emdikçe gazı artar. Sab simplex bize de fayda etmedi en son nurse hurveys şurup önerdi doktorumuz o da olmadı. Bir çaresi yok bence zamanını beklemekten başka😔