Kızlar biraz elma koyup vereyim demiştim biraz emdi öfkelendi sanırım oradan mama gelecek sandı yeni de mama içmişti aslında 😓 ağlama krizine girdi tekrar mama vermek zorunda kaldım neden böyle oldu ki çok iştahlı bir bebek sürekli içmek istiyor herşeye atlıyor 🤷🏻♀️