Poncikbiranne Ahh kızlar çok zor durumdayım bebeğim 50 günlük dünden beri hiç durmadan ağlıyor sürekli ayaklarını çekeliyo karnına doğru gaz damlası verdim şerbetli su verdim ama yok yediği gibi balgam şeklinde kusuyo 5dk uyuyo hemen uyanıp basıyo çığlığı doktora götüreceğim fakat gaz nı sizce yoksa üşütmüş olabilir mi ne yapmalıyım
Esmaozenn Poncikbiranne acı elma yağı alın aktardan adaçayı yağı olarakta geçiyor aynı durumdayız bizde 1er damla 2 ayağına ve karnına masaj yapabilirsiniz günde 2 defa rezene de çok çok iyi geliyor son çare rezene ile rahatladı kızım daha sakin şuan
Ngrbrs Gazda olabilir karın ağrısıda olabilir benim doktorum aşırı ağlarsa karnına ayaklarını sürekli çekerse ağrı kesici fitil verdi onu kullandık rahatladı hem büyük tuvaletinide yapıyo uyuyo. Yinede doktorunuza danışın inşallah geçer biran önce 🙏