Merhaba kızlar evhamlı bi anne değilim hatta küçük aylarda bebeklerden şüphelemeye bile karşıyım ama biri aklımı karıştırdı bebeğim 9 buçuk aylık çırpınma hareketi yapıyor sürekli yapıyomu diye soruldu bende hayır sadece heycan halinde
yapıyor dedim sanırım buda bi belirtiymiş sallanma hareketi ve çırpınma genele baktıgımda bebeğimde sorun görmüyorum alkış baybay baba dede bunlara 7. Ayda başladı göz teması var adına bakıyor bi kaç hareket sizce sorun yaratırmı