Babykaraniko 5aylik 300gr almış yemesine rağmen kilo almamış ya çok moralim bozuldu böyle olan varmı boy atmis
Azraam Babykaraniko benim kızım 4 aylıkken 500 Gr. almıştı 5.ayda 50 Gr. vermiş diş çıkardı heralde ondan. Ek gıda anne sütü beslenmesinde güzeldi
Irmakprensesinannesi Babykaraniko 4 aydan snra kilo alımı yavaşlıyor ayda 400 500 gr alması yeterli nrmlde
Deletedmom_71 Babykaraniko canim zaten artık aylık 1 kilo alımı bitti. Aldığı cok iyi suan. Bundan sonra daha da düşecek. 15 gün oldu 50 gr almis suan oğlum ayda 100 gr alicak drdi ebe de bana 7.5 ayligiz
Babykaraniko 7500kilo Bi anda kesilince böyle üzüldüm biliyorum daha az almaya başlıyorlar peki kilo aldırmak için neler önerirsiniz anne sütü almıyor hiç sadece mama ve ek gıda veriyorum
Veragillerden Babykaraniko Maşallah beş aylık ve 7500 kilo olan bebeğe neden kilo aldırmaya çalışıyorsunuz? Çok güzel bir kilosu var.
Babykaraniko Veragillerden zaten kilolu doğdu 3500kiloydu doğum kilosunu verdi her ay 1kilo üzeri aldı emmeyi bırakınca mamaya geçtim kullandığım mamadan sanırım az kilo almaya başladı diş çıkarma dönemine gireceği için iyice zayıflicak bu yüzden yemesini iştahlı bir bebek olmasını istiyorum gerçekten hiç yemek istemiyor
Omertugra20 Babykaraniko 5.ayda oglumun kilosu sabit kalmıştı 4 cm uzamıştı doktor tadımlara başlatmıştı . O zaman yanlış hatırlamıyorsam bazı aylarda duraksamalar olabiliyormuş gayet normalmiş doktorumuz o zaman boy atması önemli demişti 6.ayda 900 gram almıştı mesela