Gizemlina26 duyunca kendileri bırakıyor. Üzülmeyin. Benim oğlum ilk doğduğunda 3 dk falan emiyordu ama abartmıyorum dk tutuyordum 3 en fazla 4. Hep korkardım ama 1 aylıkken 1.5 kilo almıştı. Hemşireye sorunca kaç dk emmediginin önemi yok. Doyunca bırakır zaten. Sütünüzde yağlı demek ki gayet yetmiş demişti. 3 5 10 dk ya bakma sen doyuyordur. Sadece sık sik emzir daha cok küçük. 2 saat falan bence bekleme. Gak dese guk dese emzir şuanli aklım olsa öyle yapardım.