Merhaba güzel anneler kızım 9 ay 13 günlük bu zamana kadar hiç hasta olmadı ama dün akşam 10 gibi uyudu gece 1 gibi hiriltili nefes uyandı uytmaya çalıştım uyumadı dalamadi serum fizyolojik uyguladim ama kziim çok ağladı izin vermedi çok fazla yapmama fizyolojiyi ve burnunun tıkalı olduğunu farkettim fizyolojik dışında şimdi doktorumuz Rhinfant sprey bunu onerdi 5 gün kullanın dedi ise yarar mı aranızda bu spreyi kullanan varmi ? Kızımda ateş öksürük hiç bisey yok sadece burun akıntısı tıkanıklık oluştu aniden bilmediğim bir neden den ve çok huzursuz uykuya geçişte napabilirim kziimi rahatlatmak için