2 aylık oğlumda reflu var. Her nekadar dr bisey demesene. Bugun okadar korkuttu ki beni meme ve mama veriyorum.emdikten sonra gazını çıkardım oyaladim. Altını actim hani açınca cok mutlu olur ya bebekler bizimkide öyle sonra biraz kustu. Aradan zaman geçti baktim yutkunur öksürüyo. Sizler neler yapıyorsunuz bu reflu belasiyla