AlyaMiraTy bu Batık mi tam emin olamadım ama geçende bizde batık olmuştu günde 3 kez sıcağa yakın ılık suyun içine koydum ayağını 10 dakika kadar suyun içinde bir yandan tırnağa masaj yaptım çıkarınca pamuk kolonya ile sildim ve fucidin sürdüm 4 gün sonra geçti tamamen. Birde çorap giydirmedim o geçene dek