Bebeğim 23 günlük Yenidoğan aparatiyla beraber kullanmak için ben kanguru aldım bugün ilk defa sağlık ocağina giderken taktım çok rahat ettim belim falan fakat hemsiremiz 6.ayina kadar kanguru inermiyoruz heleki bu daha bebek heryeri sıvı bence kullanma daha erken dedi normalde üzerini bile örtmek istemeyen sıkılan bebek ama içinde çok güzel uyudu hiç mizmizlik yapmadı korkmuştum durmaz diye inşallah biyle devam eder kucakta çok zor oluyor daha smdiden tasimak ve ben aşağıya dgru yigilmasin bacakları diye alttan destek verdim gene sorun olacağını düşünmüyorum kalça ultrasonu varmış 1. Ayında Ogün doktora soracağım tekrardan.