yigitinaannesii kahvekokusuu Bence değil. Ben tek kolumda bebeğim diğer kolumla rahatlıkla taşıyabiliyorum. Sürüşü çok konforlu sadece bagaj içinde baston arabalara göre daha fazla yer kaplıyor. Tasarımıda çok hoş
kahvekokusuu yigitinaannesii kendi arabamiz yok o yüzden sorun değil birde oğlum 22 aylık 3 yaşına kadar kullanabilir dimi Arabamiz bozuldu da almışken düzgün bişey alayim diyorum bozulan arabamiz zaten yolda gidemiyordu