Merhaba hanımlar, doğumda devletin verdiği para yardımını almadım ben. 1 ay sonra hakkin yanıyor denildi, denemedim bende. 1 haftalık lohusayken kuzenim şehit oldu. Annem oraya gitti geldi babam hastalandı daha yeni toparladı. Şu an bebeğim 5 ay 15 günlük. Sabah aklıma takıldı şimdi dilekçe versem alabilir miyim?