Kızımın tam 2 aydır geçmeyen öksürüğü hırıltısı vardı bundan önce 4 kere farklı doktora götürdüm ilaç vermedi sadece ventolin verdi buhar verin dedi ama hiç fayda etmedi bugün aile hekimine gittik alerjik bronşit dedi birsürü ilaç verdi 10 gün kullan dedi 7 yaşına kadar bu devam eder çok dikkatli olmalısın dedi özellikle grip olmaması lazım zatüreye çevirir falan dedi çok üzgünüm nasıl bi yol izlemeliyim çocuk bu illa ki grip olacak üşüyecek hasta olacak yani hasta olmaması imkansız gibi bişey umarım geçici bişeydir ileride daha kötü olmaz bu arada genizeti de var dedi onu çok takmadım eşimin ailesinde genetik var malesef