Merhaba anneler, oğlum 5.ayını doldurmak üzere. 2,3 gündür huysuz sürekli ağlama eğilimi var doğduğundan beri çok uyumlu, sakin bir bebekti yeni doğduğunda bile böyle yapmazdı gece uyurdu uykuları düzenliydi. Ama son günlerde bana çok bağımlı oldu babasında bile durmuyo hep memede dursun istiyo ama emmiyo da oynuyo. Kucağımda iyi yatırnca ağlıyo. Ama genel olarak ağlamaklı ve huzursuz sürekli. Acaba diş mi çıkcak ya da demir damlası yan etki mi yaptı bilemiyorum demiri 1 aydır kullanıyoruz yan etki şimdiye kadar olmaz mıydı ocean kullanıyoruz. Yani bilmiyorum her seçeneği düşünüyorum. Sizlerde durum nasıl?