Canım geçmiş olsun benimde 40 çıktıktan bir kaç gün sonra bir iki noktadan hafif bir akıntı oldu. Sezeryanı yapan kadın doğumcuma gitti iltihap değilmiş gözeneklerde sıvı birikebiliyor demişti. Şimdi tüylerimi aldığımda bir iki kıl kökünün dibinden hafif akıntı oluyor damla damla dikiş üzerinde ki. Enfeksiyonsa kötü kokuyor zaten anlarsın. Gine’de doktor kontrol etsin duruma göre antibiyotik tedavisi başlanır