Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 2.5 aylık ve emerken benimle göz teması kurmuyor. Kalabalık bir ailedeyiz normal gün içerisinde aktivitelerde de benimle göz teması az kuruyor etrafımızdakilere ( teyze, anane ) daha fazla göz teması kurup gülüyor, ağladığında kucağımda sakinleşmiyor teyzesinde sakinleşiyor. Sizce güvenli bağlanma noktasında sorun mu vardır ?