Comologgo merhaba aynı sorun bizde de vardı o aylarda. Bebeğim sadece anne sütü alıyordu ve 15 gün yapmamıştı en son. Poposuna zeytinyağı mı sürmedik, ağızdan mı vermedik, gaz masajlarımı yapmadık, sıcak sularda mı oturtmadık, kayısı suyu armut suyu mu vermedik, her şeyi denedim Kısacası. Doktorum artık son raddede fitil ver dedi. Gönlüm razı olmaya olmaya denedim yaptı. Sonra tekrar yapmadı bebeğim bu Sefer 10 gün tekrar fitil verdim yine yaptı. Sonra 1 haftaya düştü kaka yapmama durumu. Ama ben zamanla şunu farkettim ; çocuk yeterince beslenmediği için yapamıyormuş. Göğsümü tam olarak ememediği ve yarım bıraktığı İçin aç kalıyormuş. Ben sağarak vermeye başladım o Zaman’lardan sonra. İnanır mısınız kakasını 2 güne bir yapmaya başladı. Yani belki sizin aç kaldığından dolayı değildir ama bu ihtimalde var hatırlatmak istedim. Genelde doktorlar es geçiyorlar bu ihtimalleri. Fitil verin lagman yapalım diyorlar ama sebebi bulmak önemli bana göre. Belki makatta çatlağı var krem yazacak ve çocuk rahat yapacak ondan sonra. Yani bu durumdan çok çekmiş biri olarak tüm ihtimalleri gözden geçirin ve sebebini mutlaka bulun. Çok önemli çünkü 🌸