Anneler bugün ilk kez kullanacağım da.. ha gi saatte dahaiyi olur?
Pandispanya bulantı yapar diye genelde gece al diyor ebeler
Pandispanya ben yatma saatime göre ayarlamıştım hep akşam saat 10 da içerdim.
maysa-19 himm mantikli cnm
Ben her akşam 20de alıyorum sabah alırsam hep unutuyorum çocukla ilgilenince tabi
Duygu2020 mantikli cnm sagol
Pandispanya rica ederim yardımcı olabildiysem