Arkadaşlar merhaba bebeğim 5 ay 26 günlük pazar günü ateşlendi 38,7 oldu ateşi hemen acile gittik damar yolu açıldı sonda takılıp idrar örneği alındı ateş düşünce eve geldik sonuçları temizdi gece tekrar yükseldi bir daha gittik yine damar yolu açıldı serum takıldı covid olduğu anlaşıldı şimdi şükür daha iti ateşi düştü sorun yok ama o günden beri uykuya dalarken çok sıçrıyor korkuyor mu ondan mı acaba hiç böyle sıçramazdı çünkü 🥺