Selamlar, iyi sabahlar herkese.
Emzirme dönemi bitti gibi kızım için. Ay sonu tam iki yaşında olacak. Aşırı bağımlı bi çocuktu, öyle ki emdiği zaman bazen bir-iki saat memede kalırdı. Daha neler neler buraları geçeyim. Şu an hem onun için hem benim için zorlu bir dönemdeyiz. Benim özellikle sağ göğsüm çok şişiyor, ağrı yapıyor. Dıştan dokununca sütün yığıldığı yerleri bile hissedebiliyorum. Sütümün geri çekilmesi için ne yapmalıyım? Tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim. Şimdiden herkese teşekkürler. 🙋🏻♀️