9 .ayına az kaldı bu ay içinde gece beslenmesini bıraktı bebeğim gece uyanıyor ama mamayı kabul etmiyor .bazen uyanmiyor saat başı kıpırdanıyor sallıyorum .sabah karşı bence açlıktan uyanıyor ama yinede gece beslenmek istemiyor.bazen 10 11 saat mama yemedigi oluyor .var mı bu ayda gece beslenmesini bırakan bebekler benimki gibi