Ben hipp markasının kavanoz mamalarından veriyorum bebeğimin 6 aylık olmasına 10 gün var biz ek gıdaya 5. Ayda başladık. Yalnız sadece dışarı çıkarsam misafirlik vs yada yolculuk yapacaksak hazırlıksız isem kurtarıcı oluyor onun dışında evde kendim yapıyorum. Bebeğimin kalbinde delik vardı 20 gün önce anjio oldu kapattılar deliği. Kilosu geriden geliyor biraz o yüzden ek gıdaya da 5. Ayında azar azar başladım . 3 gün kuralına uyarak devam ediyoruz toparladı da çok şükür