Merhabalar 8 buçuk aylık kızım çoklu besin alerjisi var haliyle bir çok gıdadan uzak durmak zorunda kalıyoruz ve dün kontrole gittiğimiz de doktorumuz kilo alımının yavaş ilerlediğini iletti alerji doktorunun şu ana kadar yumurtayı falan açması gerektiğini neden açmadığını sordu bende denediğimi ve bebeğimin hala reaksiyon gösterdiğini söyledim porsiyonlarımız çok güzel 3 öğün yiyoruz fakat kilo alımı yavaş dedi ve ben çöktüm. Zaten alerjik bebek süreci zor bir de verilen emeklerin karşılığını alamadığımı duyduğumda çok üzülüyorum. Hamdolsun sağlığı yerinde değerleri gayet iyi tesellim bu