MyDarlingSon Ateşli bir rahatsızlık geçiriyordu ben ertelettim sonra yapmak istemedi tek günde aşı programı açılıyor ve ikinci günü olmuyor dedi yaptırmadım doktorda yaptırma dedi bir hafta sonra aradım yapalım diye olmaz 3.ayda yaparız dedi kardeşimde doktor sistemi biliyoruz o yüzden, biraz rahatlığını düşünüyor sağlık ocağı😒 il sağlık müdürlüğünü aradım hemen o gün yaptı. Eğer bir rahatsızlığı varsa erteleyebiliyorsunuz. Menenjit dahil hiçbir aşı ateş yapmadı her bebek farklı.