Acil bankayla alakalı işim var para çekip mama bez almam gerekli. Bankamatik kartım yok mecbur bankaya gideceğim yani . Komşudan bebek arabası istedim 1 saatliğine kullanabilir miyim diye . Bebeği bana bırak sen git gel yazmış görüldü atmadım bilerek aradı acmadim da . İçime sinmedi . Huysuz bebek çünkü durmayacani biliyorum hemde iki tane çocuğu var düşürüp bişey yaparlar diye kafama takarım . Evlerinde soğuk bide . Siz olsanız bırakır gider miydiniz . Kadına ne cevap versem .? Ay ben niye millet kırılır diye kendimi yiyip bitiriyorum anlamış değilim çok takıntılıyım sanırım 🙄🤦