0312 Benimde kilo sorunum var göbeğimde gitmedi nerdeyse 6 ay oldu hala kiloluyum 😔 ilk doğumda 6 aylıkken hamile kaldığım kilonun bile baya altına düşmüştüm. Her akşam kendime diyorum sabah diyete başlıcam diye ama asla yemekten vazgeçemiyorum sanırım duygusal açlık çekiyorum biraz fazla yıpratıyorum kendimi herşey için