Prensesannesi38 Evin içinde biryere gitmeden nasıl hasta oluyoruz anlamıyorum eşim taşıyor desem o hasta değil en çokta gezsem etsem hasta olsam hiç zoruma gitmez bende kızımda soğuk alğınlığı geçiriyoruz nasıl oluyor bu iş bizim gibi olan var mı 🥲
Tuba Prensesannesi38 bazen evde durmaktan da hasta olunuyor, her gün temiz hava almak şart 😅 çok geçmiş olsun
Melek11111 Prensesannesi38 aynı şey 2 gündür bizim başımıza geldi evde bebeğe bakıyoruz bi yere de gitmiyoruz ama nezle olduk
Acemiannee_ Bizde eşimden gecti sanırım oda kemoterapi aldığı için dışarı sadece hastane için çıkıyor benden de 1 aylık bebeğime geçiyor gibi napicam bilmiyorum acemilik cok zor