tuzvelimon Kızlar selam, bebeğim 20 günlük oldu göbeği 18. Günde düştü. Geç düştüğü için doktor batikon kullan demişti 16. günden beri kullandım. Aynı zamanda gazlı bir bebek olduğu için de yine batikon damlaya başladığım gün biogaia nın yanında nurse harveys gaz damlasına başladım. O günden beri bebeğim aşırı huzursuz gaz huzursuzluğu gibi değil. Midesi bulanıyor yüzünü ekşitiyor kusacak gibi oluyor ve sürekli ağzında salya tükürük var. Batikonu bıraktık gaz damlasına devam ediyorum. Sizce bebeğin midesini bulandıran ne ?
Feyyyzza tuzvelimon canım baya geçmiş aradan ama bebegin de reflü mü var.? Belirtiler benim bebegim de de var sebebini bilmediğim için soruyorum
SedaNDB tuzvelimon boğazında doğumdan kalan su veya balgam tarzı şeyler oluyor ondan dolayı bol bol emzirmen lazım ancak o şekilde o balgamı kakasıyla atıyor zaten fark edersin kakasında sümük tarzı gelirse atıgını göbek bağı karnı doyarsa hızlı toparlanmaya başlarsa hemen düşer az emdiği için bu kadar geç düşmüştür herşeyin ilaçı emdirmek.
tuzvelimon Feyyyzza fışkırtır tarzda kusma, aşırı hıçkırık, sütü olduğu gibi kusma peynir şeklinde kesilmiş şekilde değil. Düz yatarken huzursuzluk, emerken bir kaç dakika sonrasında memeyle kavga etme gibi net şeyler vardı.